Пошуковий запит: (<.>A=Лихачова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Лихачова О. А. Символіка загальних назв у новелі Гр. Тютюнника "Зав'язь" [Електронний ресурс] / О. А. Лихачова // Записки з ономастики. - 2012. - Вип. 15. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2012_15_12 З'ясовано специфіку використання образів-символів у романі Юрія Мушкетика "Гайдамаки". Проналізовано роман українського письменника стосовно філософського наповнення концептів "земля", "світло".
|
2. |
Лихачова О. А. Символіка загальних назв у новелі Гр.Тютюнника "Три зозулі с поклоном" [Електронний ресурс] / О. А. Лихачова // Записки з ономастики. - 2013. - Вип. 16. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2013_16_13 З'ясовано специфіку використання образів-символів у романі Юрія Мушкетика "Гайдамаки". Проналізовано роман українського письменника стосовно філософського наповнення концептів "земля", "світло".
|
3. |
Папенко Н. Австрійсько-українські відносини: історичний вимір [Електронний ресурс] / Н. Папенко, О. Лихачова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2013. - Вип. 5. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2013_5_16
|
4. |
Лихачова О. Природа великого конфлікту та антагонізмів у новелах Григора Тютюнника [Електронний ресурс] / О. Лихачова // Проблеми сучасного літературознавства. - 2012. - Вип. 16. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prsl_2012_16_23
|
5. |
Лихачова О. Типологічне зіставлення сюжету та концепції дійсності в структурі новелістичного етюду Гр. Тютюнника "Зав’язь" [Електронний ресурс] / О. Лихачова // Проблеми сучасного літературознавства. - 2013. - Вип. 17. - С. 264-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prsl_2013_17_27
|
6. |
Лихачова О. Імпресіоністичні візії в новелістиці Михайла Коцюбинського та Григорія Косинки [Електронний ресурс] / О. Лихачова // Проблеми сучасного літературознавства. - 2014. - Вип. 19. - С. 381-386. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prsl_2014_19_43
|
7. |
Лихачова О. Асоціативні відношення в архітектоніці [Електронний ресурс] / О. Лихачова // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2018. - № 11. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2018_11_17
|
8. |
Лихачова О. А. Концепт "смерть" у новелах Гр. Тютюнника [Електронний ресурс] / О. А. Лихачова // Записки з ономастики. - 2017. - Вип. 20. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2017_20_15 Розглянуто мотивний аналіз у творчості Гр. Тютюнника. Актуалізовано зв'язок мотиву та сюжету. Зроблено акцент на екзистенціальному світосприйманні автора. Мета роботи - прослідкувати вплив літературної доби на особливості формування та розвиток образу смерті в новелах Гр. Тютюнника. Об'єктом дослідження є ряд танатологічних мотивів (смерть, самогубство тощо) у літературі неореалізму. Предметом дослідження є образ смерті у малій прозі українського письменника Григора Тютюнника. Відповідно до мети визначено такі завдання: дослідити літературне тло творчості письменника; визначити значення танатологічних образів для літератури доби неореалізму; прослідкувати особливості формування концепту "смерті" у новелах автора. Митців ХХ ст. цікавили переважно соціальні передумови смерті або індивідуальні смисложиттєві питання буття, які нерідко передбачають негативне самозаперечення. У прозі Григора Тютюнника мотив смерті з усіма автобіографічними конотаціями виявляється і на рівні тексту, і на рівні підтексту, що надає змогу трактувати цей мотив як центральний у його творах. Архетипні сюжети зі смертями (фізичними, духовними, моральнимиі) трагічно прозираються і переповнюють повісті Григора Тютюнника, де так гостро поставлено письменником одну із найстрашніших проблем людства: дитина - і війна, дитина - і смерть.
|
9. |
Лихачова О. А. Символіка загальних назв у романі Юрія Мушкетика "Гайдамаки" [Електронний ресурс] / О. А. Лихачова // Записки з ономастики. - 2016. - Вип. 19. - С. 133-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2016_19_14 З'ясовано специфіку використання образів-символів у романі Юрія Мушкетика "Гайдамаки". Проналізовано роман українського письменника стосовно філософського наповнення концептів "земля", "світло".
|
10. |
Лихачова О. А. Символістичні структури в творах М. Хвильового [Електронний ресурс] / О. А. Лихачова // Записки з ономастики. - 2018. - Вип. 21. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2018_21_15 Розглянуто символістичні структури в поезії та їх трансформація - перехід у ранню новелістику М. Хвильового. Саме цим і зумовлена актуальність запропонованого дослідження, що скерована на розгляд структури художнього світу автора через призму символістичних структур. Наукова новизна роботи полягає в тому, що структура художнього світу М. Хвильового вперше піддається поглибленому аналізу в символічному аспекті. Мета статті - дослідження структури художнього світу творів М. Хвильового з урахуванням наявних символів. Об'єктом дослідження є поезія та рання новелістика М. Хвильового. Предмет дослідження - символічний аспект структури художнього світу М. Хвильового. Окреслена мета дослідження й специфіка аналізованого предмета зумовили застосування таких методів дослідження: компаративний: для порівняння досліджуваних явищ у кількох текстах; загальнофілологічний: передбачає залучення досліджень проблематики творів, системи образів, композиційних елементів, хронотопних характеристик у системі символічного аналізу. Підкреслено, що і в поезії та прозі М. Хвильового досить розвинуті й вживані символи з історичними алюзіями з минулого України; вони, як правило, ретельно "зашифровані" та "закодовані", в таких символічних утвореннях часто відчуваємо тільки "натяк", або ж затаєні паралелі із сутністю бурхливого життя 20-х років XX ст. Практична цінність роботи полягає у новому способі вивчення текстів М. Хвильового з позиції міжтекстової взаємодії, що відкриває можливості для подальшого поглибленого розгляду його творчої спадщини. Результати дослідження сприятимуть наступним розвідкам у цьому напрямку, присвячених творчості М. Хвильового.
|